KALAU ARAB BOLEH CAKAP MELAYU, KENAPA MELAYU SUSAH CAKAP ARAB?????

KALAU MAT ARAB NI BOLEH CAKAP MELAYU DENGAN FASIH SEKALI TANPA ADA SIKIT KECACATAN DIALET, MENGAPA MELAYU TIDAK BOLEH BERBAHASA ARAB PULAK SEPERTINYA.......TEPUK DADA TANYA IMAN????

Thursday, August 6, 2009

BERDATA DI CAPITOL

sudah masuk hari kedua aku kat capitol ni, berdata e-pelaporan j-QAF. aku macam biasa la mai untuk hantar penang punya la, apa lagi...best jugak , aku belajar banyak benda baru kat sini. tapi aku nak komen banyak benda la jugak pasal e-pelaporan v9.3 ni. Bukan pasal ust sahrin(tauke epelaporan), dia dah buat elok dah, tapi yang masalahnya ialah guru-guru kita ni. nak cakap kasaq satgi terasa plak....tapi kau geram la jugak..lain yang disuruh lain plak yang dibuat. nak bagi taklimat cam mana pun tak tau la. nah ni komen yang aku nak bagi:
masukkan jantina yang betul (jantina dalam dunia ni diiktiraf 2 je L-lekaki P-perempuan) tak payah la nak jadi cikgu etems plak M-lelaki F-perempuan.

1 comments:

miorjqaf said...

Hehehehe... Dulu cita2 nak jadi cikgu BI.. alih2 tak dapat.. tak pe lah.. naluri dia masih nak mengajar BI. :) Sabolah cop no...

Post a Comment