KALAU ARAB BOLEH CAKAP MELAYU, KENAPA MELAYU SUSAH CAKAP ARAB?????

KALAU MAT ARAB NI BOLEH CAKAP MELAYU DENGAN FASIH SEKALI TANPA ADA SIKIT KECACATAN DIALET, MENGAPA MELAYU TIDAK BOLEH BERBAHASA ARAB PULAK SEPERTINYA.......TEPUK DADA TANYA IMAN????

Monday, October 5, 2009

KURSUS PEMANTAPAN j-QAF SIRI 1 KOHORT 2008









Alhamdulilah dalam kekalutan kemelut kewangan negara, akhirnya JPN Pulau Pinang berjaya menganjurkan juga kursus Pemantapan j-QAF. Namun pada tahun ini agak berbeza dengan agenda tahun-tahun yang lalu iaitu, pada tahun ini pihak JPN berkerjasama dengan IPGM Kampus Tuanku Bainun, Pulau Pinang.

Semua JU Kursus Pemantapan apa lagi, terpaksa la kena buka dan study semula semua kursus yang lepas. Apa tidaknya, ingatkan kursus ni tak jalan dah..kan masalah kewangan sekarang ni teruk sgt. Tapi apa pun saya kena keluar sekolah lagi selama 4 hari pulak...lepas ni kursus Bahasa Arab plak...beberapa hari lagi, Alhamdulilah la sebab sekolah saya ni tak bising dan tak bunyi apa pun. Tapi bersyarat la, kerja mesti siap baru boleh keluar..hahhaa. apa pun nak ucap bebanyak terima kasih kat member Guru Bahasa Arab SK Batu Lanchang dan rakan-rakan GPI j-QAF dan GPI Pendidikan Islam sebab banyak membantu dengan membantu menggantikan kelas saya. Syukran Jazilan.....

0 comments:

Post a Comment